Garantie & Klachten

Wat is mijn garantie op een artikel?
Gaat uw artikel onverwachts kapot, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijgt u de garantie van de leverancier. Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Hoe werkt de klachtenprocedure?
Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten via het contactformulier of per post (Safetydeal.nl, Raadhuisstraat 31, 9967 RA Eenrum). We onderzoeken al uw klachten en nemen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen een week, contact met u op om te zoeken naar een oplossing.

Stichting Geschillen Commissie Webshop Keurmerk
Safetydeal.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Klachten over onze diensten kunt u bij hen melden via het formulier op de volgende pagina:

www.keurmerk.info/home/klacht

Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Webshop via www.degeschillencommissie.nl.